یکشنبه ۸ مهر ۱۴۰۳

جمع آوري نظرات بخش خصوصي براي بازنگري پروانه فعاليت حوزه اينترنت

رگولاتوري

دوشنبه ۱۹ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۴:۵۹:۰۰


رييس سازمان نظام صنفي رايانه اي کشور به همراه تني چند از مديران و همکاران سازمان با رييس سازمان تنظيم مقررات و ارتباطات راديويي و معاونان پيرامون همکاري دولت و بخش خصوصي ديدار و گفت وگو کردند.

وايمکس نيوز- روابط عمومي سازمان نظام صنفي رايانه اي کشور، خبر داد: اين ديدار که به دعوت علي‌اصغر عميديان معاون وزير ارتباطات صورت گرفت، طرفين بر لزوم تعامل و همکاري با يکديگر تاکيد کردند.

علي اصغر عميديان در اين ديدار با اشاره به اينکه دولت به دنبال نقطه تعامل با بخش خصوصي است، گفت: در نظر داريم که از نظرات کارشناسي بدنه صنف فناوري اطلاعات کشور به منظور تعين سياست ها و مقررات بهره مند شويم.

همچنين در اين ديدار کاظم آيت اللهي، با اشاره به رسالت سازمان نظام صنفي رايانه اي در نظم بخشي و ساماندهي بخش خصوص فناوري اطلاعات و ارتباطات، گفت: سازمان نظام صنفي رايانه اي کشور رگولاتور بخش خوصي بوده و از آنجا که بر اساس قانون همه فعالان حوزه فناوري اطلاعات و ارتباطات بايد عضو اين سازمان باشند، نقطه تعامل مورد نظر دولت با بخش خصوصي در اين حوزه، سازمان نصر کشور است.

گفتني است؛ در پايان اين ديدار علي اصغر عميديان با توجه به شروع فعاليت هاي کارشناسي به منظور بازنگري در پروانه فعاليت حوزه اينترنت، خواستار جمع بندي نظرات بخش خصوصي در اين خصوص توسط سازمان نصر کشور و ارايه به سازمان تنظيم مقررات و ارتباطات راديويي شد.

 

دیدگاه ها و نظرات :

captcha
ارسال
اشتراک گذاری مطالب

آخرین مطالب آرشیو

پربیننده‌ترین مطالب آرشیو